Photo: images.google.com |
Рекламата в Интернет е индустрия с огромен ръст. Все повече и повече компании увеличават процента на парите, отпуснати за реклама на продукти или услуги в интернет. Причините са очевидни.
Използването на виртуалното пространство от все повече и повече хора, неизбежно предизвиква компаниите да се интересуват от реклама в интернет.
В областта на рекламата, интернет днес е еднопосочно платно. Според Princewaterhouse Coopers тази година тя надмина печатната реклама в няколко европейски страни и се очаква да надхвърли приходите и телевизионната реклама през следващите пет години.
Виртуалното пространство е мощен инструмент за комуникация, твърдо установен във всекидневния живот на средните българи. Защо да не се възползваме? То съчетава аудиовизия и позволява на потребителя да реагира и избира - потенциал, който предлага статистически данни и коригиращи действия в рекламната стратегия по всяко време.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Използването на виртуалното пространство от все повече и повече хора, неизбежно предизвиква компаниите да се интересуват от реклама в интернет.
В областта на рекламата, интернет днес е еднопосочно платно. Според Princewaterhouse Coopers тази година тя надмина печатната реклама в няколко европейски страни и се очаква да надхвърли приходите и телевизионната реклама през следващите пет години.
Виртуалното пространство е мощен инструмент за комуникация, твърдо установен във всекидневния живот на средните българи. Защо да не се възползваме? То съчетава аудиовизия и позволява на потребителя да реагира и избира - потенциал, който предлага статистически данни и коригиращи действия в рекламната стратегия по всяко време.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Съгласен съм с констатациите. Интернет рекламата навлиза силно в обществото. Това е една естествена метаморфоза.
ОтговорИзтриванеЕто едно обяснение на тази метаморфоза, както и за причината за промяната на посоката от реклама в електронните медии към интернет.
http://dohodite.com/i-like-high-incomes/marketing/tv-complex-seth-godin