Предимства на банер рекламата
Банерът е един от ефективните методи за реклама в интернет и увеличаване известността на дадена фирма, продукт или услуга. 90% от човешката памет е базирана на зрението. Не случайно тук изпъква принципът: "окото купува". Рекламните банери улавят любопитството на погледа.
Разбира се, за да се постигне максимален успех с подобна реклама, банерът трябва да е практичен, неотрупан с прекалено ярки цветове и с точно подбрана визия от привличащ текст. Целта е да се предизвика силно желание у потребителят да
щракне върху него.
Основни предимства:
- работи с различни целеви аудитории;
- възможност за публикуване на реклами в сайтове с обща тематика;
- използване на мултимедийни технологии;
- имиджова реклама.
Според Ipsos България, брутният обем на инвестициите в интернет реклама за 2011 г. е 42.5 млн. лв. в сравнение с 40.8 млн. през 2010 г. Данните са базирани въз основа на приходите от уеб сайтове, търговски онлайн услуги, доставчици на е-мейл услуги и други компании, продаващи реклама в Мрежата.
Последни новини за рекламата
вижте тук: http://www.inter-reklama.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар