Ако обаче желаете да популяризирате бизнеса си, услугите или продуктите си - неизбежно се нуждаете от добре обмислена и таргетирана рекламна кампания. Дори за малкия бизнес oнлайн рекламата е абсолютно задължителна. Защото тя въздейства и води до четири стандартни фази:
- Привличане на внимание;
- Възбуждане на интерес;
- Предизвикване на желание за притежание;
- Поражда действие.
Много малки фирми са се разраснали благодарение на Интернет, като на съвсем малка площ рекламодателят разполага с идеалната възможност да представи своя продукт, услуга или фирменото си име.
Текстовото съобщение или иначе казано - контекстна реклама, се използва от търсачките при показване на резултатите от търсене в зависимост от думите, съдържащи се в запитването.
Рекламата в търсещите машини е най-силният коз в Мрежата за повишаване на продажбите на продукти и услуги. Целта на текстовото послание е да събуди интереса на потребителите към вашият продукт.
Контекстната реклама е и ключовата дума, показваща се единствено на потребители, въвели в търсачката точно тази дума. Пример: реклама на строителна компания ще се показва при търсене по думите "строеж" или "строителство" и т. н.
Обмислете предварително как ще реализирате рекламната кампания на вашият бизнес.
"Бъдете потребител на собственият си продукт. Направете го по-добър в зависимост от собствените си желания. И въпреки всичко, не се лъжете, че сте вашият потребител." - Evan Williams
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
бутон за социални мрежи
Няма коментари:
Публикуване на коментар